Tuesday, July 16, 2013

First post / Premiere note



Welcome to everyone who might be reading this.
My name is Sacha Ravenda and I am an artist who keeps a lot of sketchbooks. I figured that it would be a shame to let most of those sketchbook drawings rot inside a closet. Therefore, I am starting this art blog.

You can expect to find lots of drawing of random creatures and fantasy style characters. I will also use this space to show various elements from comic projects that I will be working on, such as character designs, sample pages etc.

So, for this week's first update, here are a few monsters,
Until next time :)

Bienvenue à tous les nouveaux visiteurs.
Je m’appelle Sacha Ravenda et je suis un artiste qui remplit énormément de carnets de croquis. Puisque je trouvais qu’il était dommage de garder ceux-ci caché dans mon garde-robe, je me suis parti ce blog de dessin.
Vous pouvez vous attendre à voir beaucoup de dessins de créatures fantastiques, et aussi des échantillons de bandes dessinées, des designs de personnages etc.
Pour cette semaine, voici quelques monstres.
À la prochaine :)




 

No comments:

Post a Comment